Back to Top Peştişorul Trist: Un Vis

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Nori şi negură...
Mă plimbam pe străzile oraşului, prin şiruri şi şuvoaie de betoane şi asfalt din jungla asta urbană, ce ne seacă încet dar sigur, întocmai ca zilnicele pachete de ţigări; doar că pentru minte.
Oameni înceţoşaţi în priviri, mergând de 'colo şi încolo, alergând în mintea lor de ce li s-a spus că de ceva vreme-i urmăreşte...
Eu, mergând printre şiroaie, contra curentului.
Intrasem în cladiri pustii, colţ de blocuri, colţ de raiuri, căutând cheia; răspunsuri, ca de obicei.
Cu cât înaintam, cu atât îşi măreau şi lucrurile din jurul meu viteza.
O amuscadă, căci soldaţii de altă dată, fugeau şi ei, fiind prezenţi să încerce sa calmeze/combată acest spirit rău şi nou căzut, căzut din neantul disperărilor, dar subtil de tot (adică nu ştiai ce se întamplă defapt, dar te scăldai în apă tulbure). Nu mi se părea atât de rău - ca întotdeauna -, cum de altfel şi în realitate am obiceiul de a subestima realul, spunându-i: doar n-o fi chiar aşa...
Ajuns, ca de nicăieri, prin camerele, şi de recent foste locuinţe, dezertate de mulţimile care-au plecat, găsesc o cameră în lateralul unui hol gri şi "luat (parcă) de ape", poate chiar murdar, urât; un aer greu în jurul meu; şi ajung în faţa unei mese, pe care găsesc o scrisoare a unei fete, pentru părinţii ei, scrisă inainte de...
nu mai contează.

Scrisoarea se intitula: "De-oi muri".



M-aşteaptă un pix în întuneric...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License