Back to Top Peştişorul Trist: ♫ Flori de Seara

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Tocmai am (re)realizat azi, si de fiecare data cand o realizez se intensifica si ma apasa si mai tare. Muzica... Cineva drag a scris odata o piesa despre un prieten (piesa in care n-a dat nume, deci care ma duce in si mai multe locuri cu gandul), dar ma face sa ma gandesc la: "...a avut un vis, care la strapuns"...
Si simt in unele momente ca se apropie... de asta, numai eu si El stim cat vreau sa suflu peste Ei, azi, acum, Acasa...
mai mult ca oricand.

PARTEA I - "In Fum"

Urmareste-i firul...                                       Smog...
      
(click pe video pentru a-l deschide in youtube, in fereastra normala)

Heaven...


Aceasta, urmatoarea, doresc sa i-o dedic special unei flori de curand descoperite, pe acest camp intins, in lumea asta, care ghici ce, e plin de anotimpuri, nu ca n-ai fi stiut, DAR azi e soare! Intelegi? Ia-ti papucii, ia-ti rucsacul, toate te asteapta sa vii, nu-ti mai varsa stigmatul peste tine si peste Ei... Demult, si de prea mult timp te asteapta, sa revii! Ar fi prea frumos s-o faci, si o vei face. Am incredere.
Stiu ca suntem o armata acolo, undeva, dar chiar aici in sufletul fiecaruia, de suflete rare, care ca un soare ce rasare asteapta zorii pe carare. Nimic nu e pierdut, pentru ca in acest ocean, calatorind prin el, timpul nu conteaza!


Stinge acum lumina, lasa-ti tulpina sa imbrace frunza scumpa a serii...
Si danseaza...


...iar intr-un final a reusit, si n-a mai plecat nicaieri, ci a gasit poteca, catre casa. A trait fericit/-a pana la adanci batraneti, impreuna cu Ei, noii sori si vechile raze.

Somn usor...

http://www.youtube.com/watch?v=bAq226LYfSU (Din nou, dans...)

Visezi?


PARTEA II - "El"

Have you seen Him?                                  Enjoy...
      

He is?                                                      Luminile s-au stins, sa privim, va rog...
     

"Hold me"                                                 Sweet baby...
     

I want...                                                    Teardrops
     

He's my man                                              Angel
     

Bang!


PARTEA III - "Same Ol' Songs"

N'oubliez jamais...                                    The Loner
                                                           Va dedic piesa mea de suflet, din copilarie si pana azi! De-ar putea vorbi, m-ar descrie perfect, cu trairile si gandurile mele:
     

Slow and easy...                                        Corcovado
     

P.S. Mai (re)cauta printre temele deja publicate din cand in cand, fiindca am sa le mai aduc "la zi", cand simt ca mai era ceva de adaugat la ele... La fel ca si in toate celelalte pagini...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License