Back to Top Peştişorul Trist: ♫ Flori de Dimineata

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Astazi mi-a venit o idee: sa va propun, de la timp la timp, playlist-uri cu muzica, caci ar fi pacat sa ramana toata muzica ce o mai (re)gasesc adesea, doar pentru mine. Nu? Si nu conteaza cati o asculta aici, ci acei care o asculta. La fel de bine.
N-am sa-i fac alt sait dedicat (desi am niste idei, dar toate la timpul lor), deocamdata, ci incep simplu si direct.
Sa-i dam drumul...

Cred ca muzica buna, nu tine cont de stiluri. Nu cred ca daca ai ascultat toata viata muzica clasica, de ex., nu ai putea intelege si alte stiluri "clasice". Doar un exemplu.

Voi prezenta in aceasta dimineata tarzie, ca prim disc, sters de praf, din raft, pe care sper sa-mi mai mearga acul: "copilul singur"...

(Visez mereu sa suflu peste Ei...)


Voi cauta vara mereu, ca intr-o zi sa stau sub smochinul meu, in curtea mea, la masa mea, langa ea...


Apropo de "ea",...


Visam (cu totii) in intuneric, crede-ma. Nu crezi? Atunci de nu esti in stare sa stai s-asculti? Sa citesti in semne. Vei vedea semne PESTE TOT in jurul tau sa-ti explice asta. In orice graunte din lumea asta si fir de nisip, stau "amprentate" semne ce-ti vor da raspunsuri; poate nu la toate, dar lep oti asculta macar povestea.

Semne...

(un videomix ce l-am compus acum ceva timp)

Fugi peste vai si oceane, in secunde...
Pentru totdeauna.
http://www.youtube.com/watch?v=nhngzkKA8GQ&feature=related

Music matters


De ce sa pleci, cand poti sa stai...
So, Why Go?
http://www.youtube.com/watch?v=0ooLJVSZqCA&feature=related

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License