Back to Top Peştişorul Trist: ♫ Incet catre Sfarsit

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


(flori de ploaie)

Simt ca nu mai merg multe, desi par atat de ascendente, din afara. Nu promit cat timp voi mai fi pe-aici (nu c-ar conta pentru cineva - o zic si eu "asa")...

Zur Erinnerung, mein Freund. Ich hab dich so viel geliebt!
Cum zice Ferris aici: Nu ne-am gandit niciodata ca se va gata vreodata. Am plecat prea departe si am ajuns prea departe, iar la final ne-a fost totul, luat...
http://www.youtube.com/watch?v=AfQAwcZPpdY

Si tot El, si numai el, stie cat a fost "Vom Uita" pentru noi...
Ca doi copii dintr-un sat uitat de lume care n-au mai vazut jucarii vreoadata...
Doamne...


Si mai sunt cateva de spus. Le asteptam cu fruntea sus, iar apoi mai vedem...

Trezeste-ma din Babilon, Te rog! Nu mai pot sa ma petrec in el, simt ca nu mai pot sa-i vad. Sa nu mai vad pe nimeni din el! De s-ar putea sa nu mai ma cheme nimeni, caci nu vreau sa-i mai refuz, sa petrec alaturi de ei, clipe de indepartare.
Nu mai conteaza acum, schimba foaia. Si trebuie s-o schimb.


Nori negri, suntem ca stele care cad din cer, din pamant si mai in jos...
Totul poate disparea intr-o secunda, tot ce ai visat si la ce ai sperat o viata (asta de la mine o stii si tu).

                                                                 Mad world...
     

N-astept nimic, de la nimeni. Doar liniste...  Pahare murdare
     
"Somtimes I wanna give up, or at least take a break, that's when I close my eyes and see (again, her) face"...

Victoria (e a celor care cred in ea!)            Capu' sus...
     

Furtuna...                                                  Oda...
     

Rain                                                          Si cer instelat...
     

P.S. E oare linistea egala cu tradarea? ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License