Back to Top Peştişorul Trist: Heard about the guy...

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu





"Heard about the guy who fell off a skyscraper?

On his way down past each floor,

he kept saying to reassure himself,

So far so good...

So far so good...

SO far so good.


But how you fall doesn't matter.
It's how you land."





"La Haine" (The End Of Hate)

("Dream about falling down" by Bucz)

1 comentarii:

Mi-e frica. Nu stiu daca de inaltimile zgarie-norilor, sau de necunoscutul de jos, sau de posibilitatea de a ramane agatata undeva, pe la etajul xx, de unde sa nu ma poata aduna nimeni si sa ma dea jos de acolo. Mi-e atat de frica! Iti multumesc din suflet pentru mesajul din jurnal. Nu cred ca mi s-a mai intamplat asa ceva si cred ca si asta imi sporeste fricile. Iti simt sufletul, chiar atat de aproape, atat de bun, dar...eu am atatea amaruri dinauntrul meu, ca nu mai stiu ce e bine si ce nu. Am multe hotarari de luat, iar mintea mea cu care m-as fi mandrit pana mai ieri, e intr-o ceata grea de lacrimi. Iarta-ma! Nu stiu sa ma comport in situatii de criza, iar in cele de bucurie maxima, iar ma pierd.R.

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License