Back to Top Peştişorul Trist: ♫ Povestiri din...copilarii(a de azi)

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Nu judeca, asculta-i... si atat.
     

    


veritasaga-povesti triste
Asculta mai multe audio Muzica

Punct.

Viata e frumoasa, depinde cum stim s-o traim, si cum s-o facem MAI BUNA pentru cei de langa noi!
Nu uita! NU uita...
SUntem aproape, desi viata ne desparte!
Vom fi mereu aici. N-am plecat nicaieri.

Hahahahhahaha....
"Stii, am crescut asa de mici copii"!

"We got spirit y'all
We go spirit
We got soul y'all
We got soul
They don't want us to see, But we already know"...


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License