Back to Top Peştişorul Trist: ♫ Iti mai aduci aminte?

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Inainte de play...
Un scurt filmulet despre generatia '80-'90, pe care il dedic tuturor, dar in special acelora care "au fost acolo" (ca asa e viata, te plaseaza in spatiu si timp, diferit de altii).
(RE)Vizionare placuta!


P.S. Asta ca un "p.s.", ca si-asa cred ca o cunosc destui. Dar, doar asa, sa fie aici. (fac cu ochiu')

(ei, ha, cat mai alergam dupa mingea care ne sarea in rau, si cate "bai spontane" am mai facut din asta, sau cand mi-am pierdut slapul pe vale, si-am venit doar cu unul acasa... M-a pedepsit bunica-mea 1 saptamana, sa nu ies din casa... aahahhahahahahh - Cipri stie (ranjesc))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License