Back to Top Peştişorul Trist: In Cautarea Fericirilor - Partea 3 de Schiopu Aurelian-Leonard

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Cauta fericiri dar fericiri care sa-ti aduca zambete cand iti vei aminti de tine. Iar cand iti vei aminti vei stii ce esti si unde esti. Vei afla ca nu exista "fericirea". E doar un substantiv intr-un context vast cautat. Ai sa afli ca exista mai multe fericiri. Cu cat vei trai mai multe si vei cauta sa ai situatii favorabile gasirii lor, cu atat vei zambi mai mult. Normal, iti spui. Dar priveste bine cand le ai sau crezi ca nu le ai... O fericire poate fii o vorba-n gand... Ganduri... Nu le forta, nu le spune sa plece... Lasa-le sa faca ce au de facut. Caci tot ele viata au daruit iar tot pentru ele vei fi iubit. Nu uita sa le daruiesti caci sunt cele mai frumoase lucruri cand le scrii un gand sau cand iti vor darui un zambet sincer.


Tot ce zboara duce-n sus.
Daca vezi ca poti sa urci, azi e bine, chiar de el se duce-n sus.
Urca, lupta pentru a trai,
Dar la fel si pentru ziua care speri ca va veni.
Poate azi iti poarta dor,
Poate maine tu cobori.
Cert e ca pe un munte ca acesta poate uiti sa mai privesti,
Te impiedici,
Noaptea-i gri.
Spera, stii...

Iar vantul, vantul n-are nici o vina. Astazi bate, maine sta. E din ce parte vine si pe unde se mai lasa. E directia unde-l simti... Eu vad mai multe brize in el... Acum adie, acum apune... Tu in ce directie stai?
E timp pentru toate, la timpul lor. Cateodata e mai bine asa. Stiu ca le-ai vrea sa le vezi... Sa le vezi in viata ta si sa-i vezi in ele. Stiu ca vei dori si le vei implini. Dar azi e o zi mai mare : prima zi in care vei si vrea ! Mai tarziu vor capata mai multa valoare. Iar cel mai frumos e ca dupa nori tot e un soare. Astazi norii desi si gri se vad in departare. Aminteste-ti ce-i un soare.
Sa plutim si noi usor,ca si ingerii fac la fel acolo sus.

M-am urcat si eu pe un nor...

Sa plutesti usor.

Acum unde vei fi oare?

Padurea deasa-mi sta in cale.
Doar ce-auzi e doar al nostru...
De-ai soptii in vant ce-ti las,
Se va pierde de departe al meu glas...
Vad doar oglindiri de altadata,alte rasarite in fata lor, picurate doar de-abia.
Doar ca soarele le vede; in curand se vor usca?

Cat despre tine? Nu vei crede c-am uitat ce ti-am lasat sau ca voi uita... Uita-te la mine cum te uiti la ei si iti vor spune ce ti-as arata. Viata ta este aici,nicidecum unde ai vrea? O traiesti, poate si zambesti. Ea iti zbiara ca e grea... dar un adevar nu doarme, el te tine inca aici, poate ei nu ti-au mai spus...
"Ea"? Afla ca e acolo, unde toti se-nsala. Te privesc adesea-n umbra...

Ti-ai dat seama ca cele mai multe fericiri vin (de) unde si cand nu le astepti, nu le doresti... ? Cu siguranta le-ai trait dar tine-le minte pentru atunci cand nu mai vrei sa speri, in momentele in care nu le mai vezi.

Pretuieste pe cei de langa tine, pentru ca nu vor fi cu tine o viata!

INVATA SA ASCULTI...

Daca ei ti-ar spune ceva despre mine, iar eu ti-as zice ca nu-i adevarat... m-ai crede?

...Cu sau fara nimeni continui...

"Nu-ti ascunde sentimentele ,caci asta ne desparte..."

和平愛喜

"Shoot for the Stars -- At least you hit the ceiling!!" - Katie Rizvi

Prietenul vostru.

(scrisa candva tot anul trecut prin vara. am sa revin cat de curand cu ceva nou, dar toate la timpul lor)

1 comentarii:

Iti spui:"k sa fiu fericit am nevoie de..." .
Knd ai acel.... ceva,realizezi k esti multumit de reusita ta,dar.....nu esti fericit!!!
De ce oare????........pentru k ne dorim,noi,oamenii,tot timpul ceva???
Probabil...nu?

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License