Back to Top Peştişorul Trist: Iar aici, se termina.

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Am realizat ca nu-mi place treaba cu "blogul", si cred ca nu-s eu genul "blogger", sa stau sa scriu pe aici adesea, frunze-n vant si paie coapte. Glumesc (legat de frunze si paie).
Am sa-mi reconciliez "strategia de viata" si am sa incerc sa fac ceva mai folositor cu timpul pe care l-as fi investi aici, de acum incolo, poate sa incerc sa ajut mai multi oameni, fizic, poate sa ma apuc de altele... Cine stie...
Va multumesc oricum, la toti care ati mai citit printre file. Am lasat si o imagine improspatata, o fata noua a "blogului", sau cum doriti sa-l numiti - nu mi-a placut niciodata denumirea asta -, si spun "pa!", in loc de "delete blog".
Macar sa ramana ceva, nu? Asa ca amintire frumoasa, macar; sper. ;)

Sa aveti o viata frumoasa si multe bune-bune!


Si o ultima floare...



P.S. Se anunta vremuri triste, si spun asta fara tristete, ci, imi place sa cred, cu ochii treji.
Tineti capul sus, prieteni, indiferent de "ce"...!
Viata e o lupta grea, dar frumoasa, iar daca nu intelegeti asta acum... poate intr-o alta frumoasa zi!

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License