Back to Top Peştişorul Trist: Salutari Dragilor!

Peştişorul Trist

www.Societatea.Eu

Cauţi "Fericirea"?
N-am uitat, ce mi-a zis cineva odată:
"din când în când e bine să te mai opreşti din căutarea fericirii,
şi să te mulţumeşti să fii fericit"!

GĂSEȘTE-MĂ și aici / FIND ME also here: www.Societatea.Eu


Scuze c-am lipsit atata, promit ca voi incerca sa scriu mai des si aici. Plus ca trebuie sa "curat" un pic saitul si sa-l mai zugravesc. Am fost ocupat cu celalalt sait, www.VremuriVii.blogspot.com si cu licente, examene si "din alea", cum ar zice o prietena :). Dar ca sa va ofer scrieri noi de-ale mele, si nu numai, va invit sa ma (ne) vizitati pe adresa pomenita! Va rog, de asemenea, si va amintesc sa nu ezitati sa va impartasiti gandurile cu noi, pe diversele teme abordate. Chiar astept parerile d-voastra!

Va doresc o zi frumoasa, chiar de-afara ploua si ne scriem pe curand!

Aurelian

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Ai curaj să sari?

Subacvatic

O bulă de aer, spre suprafaţă: Heeei, ce te uiţi în apă? Nu ştiai că peştii au şi aripi? Haide, sari cu mine! Te invit la un înot, în mica mea baltă, colţ de-ocean, să-ţi pot oferi puţin din puţinul meu.

Sori şi ploi...

Ultimii la apă

Scrisori în sticle

Subscrie şi primeşte-le pe toate

Powered by FeedBurner


Peştişori înscrişi



Creative Commons License